kvalitní granule pro vaše mazlíčky
o nás e-shop naši zákazníci množstevní slevy doprava kontakt

naše nabídka

nákupní košík

košík je prázdný

přihlášení

jméno:
heslo:

» registrace zákazníka

obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro prodej zboží, výrobků a služeb dodávaných společností Martina Švecová, Na rozcestí 321, Ždírec nad Doubravou, IČO: 72855479.
Následující obchodní podmínky (dále OP) platí pro všechny kupní smlouvy uzavřené mezi společností Martinou Švecovou (dále jen prodávající) na straně jedné a kupujícím na straně druhé a vztahující se pouze ke zboží uvedenému v internetovém obchodě topgranule.cz.
Prodávající jiné obchodní podmínky kupujícího výslovně odmítá.
Smluvní vztah vzniká potvrzením objednávky nebo uzavřením kupní smlouvy s kupujícím, který zároveň přijímá tyto obchodní podmínky. Jakékoli odchylné ujednání od těchto obchodních podmínek vyžadují ke své platnosti výslovné písemné potvrzení prodávajícího. Podmínkou platnosti objednávky kupujícího je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí. 
Veškeré nabídky jsou určeny pouze pro podnikatele (právnické a fyzické osoby). Ceny uvedené v katalogu nebo na internetovém obchodu jsou bez zákonné daně z přidané hodnoty (DPH). Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zákazníka zcela nebo zčásti odmítnout.

Dodací podmínky


1) Dodání zboží do 24 hodin
Většinu zboží z katalogu dodáme kupujícímu již následující pracovní den, pokud objednávka bude doručena do 14 hodin od pondělí do pátku. Dodávku zboží garantujeme zčásti nebo zcela u objednávek v obvyklém množství.
2) Smluvní přepravce
Objednané zboží bude dodáno do sjednaného místa (dodací adresa) prostřednictvím profesionálního partnera Radiálka Hradec Králové s.r.o.
3) Dopravné
Ceny na našem internetovém obchodě jsou uvedeny bez dopravy. Cena dopravy je vždy uvedena před uzavřením objednávky.
Při objednávce nad 10.000 bez DPH je DOPRAVA ZDARMA. (platí pro objednávky přes www.topgranule.cz v standardních cenách)
4) Balení zboží
zboží je dle možností baleno do celkové hmotnosti 50 kg jako balík (krabice), pokud nepřesahuje povolené rozměry. 
zboží je baleno na vratných paletách pokud povaha (objem, hmotnost, rozměry apod.) nedovoluje jeho expedici balíkem. Při objednávce do 1.000,- se účtuje balné 60,- Kč.
5) Možnost vrácení zboží
Aby pro Vás bylo nakupování opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruka vrácení peněz", která by měla zvýšit Vaši důvěru v nakupování přes Internet. Jestliže zjistíte bezprostředně po doručení zboží, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost je vrátit a budou Vám neprodleně zpět zaslány peníze. Platba za přepravné se nevrací. Podmínkou vrácení peněz je:
Zboží musí být naprosto neporušené, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.
Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od doručení zboží.
Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoliv přepravné a balné, je odečtena částka za vrácení peněz dle ceníku pošty či banky.
Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijata! Nevztahuje se na zboží v kategorii "Výprodej a Bazar)".

Cenové a platební podmínky


Ceny za zboží jsou uvedeny bez DPH a bez dopravy.
Změna cen zboží je vyhrazena. Pokud nebude mezi prodávajícím a kupujícím stanoveno jinak, je kupující povinen zaplatit za dodané zboží kupní cenu jedním z níže uvedených způsobů:
Dobírkou – prodávající zašle objednané zboží kupujícímu zásilkovou službou. Při převzetí kupující uhradí zboží v hotovosti. 
V hotovosti – platí při případném osobním odběru 
Zálohovou platbou – platba se realizuje na základě zálohové faktury, které je vystavena v okamžiku, kdy je zboží připraveno k expedice. Pokud je platba kupujícího připsána na účet prodávajícího, je zboží ihned expedováno. 
Bankovním převodem – tento způsob platby je nabízen pouze našim dlouhodobým obchodním partnerům u kterých je prověřena jejich platební morálka. Zboží je expedováno po zaslání objednávky. Standardní doba splatnosti je 10 dnů. 
Pokud kupující neuhradil prodávajícímu předchozí splatné faktury, může prodávající odmítnout dodání dalšího zboží kupujícímu a v případě, že již byla kupní smlouva uzavřena, může od ní odstoupit. Dodané zboží zůstává až do zaplacení veškerých vzniklých pohledávek z kupní smlouvy vlastnictvím prodávajícího.

Reklamace

1) Odpovědnost za vady a reklamace
Prodávající odpovídá za vady zboží ve smyslu a podle ust. § 425 a následujících Obchodního zákoníku. Kupující je oprávněn uplatnit reklamaci, vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v záruční době. Reklamace musí být písemná s uvedením čísla smlouvy a důvody reklamace. Na vady vzniklé vadným použitím, či nevhodným nakládáním s předmětem smlouvy, stejně tak i na předčasné opotřebení předmětu smlouvy dané nestandardním používáním, se záruka nevztahuje. Náhrada škody je omezena fakturovanou cenou reklamované části dodávky. Délka záruční doby činí 12 měsíců.
2) Reklamační řád
Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. U zboží, kde je to nezbytně nutné, vystaví prodávající záruční list, který kupující obdrží současně se zbožím. U ostatního zboží prokazuje kupující původ zboží fakturou nebo dodacím listem. Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad po dobu záruční lhůty uschovat.
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných vadách. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listě je nutno podat v tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.
Kupující v důsledku vady může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu. Náležitosti pro uplatnění reklamace – kupující si připraví záruční list nebo daňový doklad, který prodávající doručil spolu se zbožím. Kupující zabalí zboží do původního obalu a přiloží kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy zboží od prodávajícího obdržel popř. podrobný popis vady výrobku.
Kupující je povinen překontrolovat poškozenost zásilky při převzetí od dopravce a v případě zjištění poškození zásilky okamžitě informovat dopravce i předávajícího. O poškození zásilky je povinen sepsat s dopravcem hlášení o závadě. Na pozdější reklamace poškození zásilky nebude brán zřetel !!!